|
|
Artyku造 » ~ Archiwum » [13/106] "Pozory myl, dow籀d nie" |
Rozpocza si II edycja Og籀lnopolskiej Kampanii Edukacyjnej pod nazw „ Pozory myl, dow籀d nie”, nad kt籀r honorowy patronat obj Komendant G籀wny Policji. Policjanci odwiedz wszystkie sklepy i palc籀wki gastronomiczne, w kt籀rych sprzedawany jest alkohol, na terenie powiatu bieszczadzkiego edukujc sprzedawc籀w i zostawiajc stosowne ulotki i plakaty. Organizatorem kampanii jest Zwizek Pracodawc籀w Przemysu Piwowarskiego” Browary Polskie oraz Komenda G籀wna Policji. Kampania potrwa do grudnia br. Jej celem jest edukacja sprzedawc籀w napoj籀w alkoholowych w zakresie zwracania uwagi na to, 髒e dorosy wygld klienta niekoniecznie oznacza, ze jest on penoletni. Istotnym przekazem jest ponadto fakt, ze dowody osobiste s r籀wnie髒 wydawane osobom, kt籀re nie ukoczyy 18 lat. Std przy zakupie alkoholu przez modego czowieka wa髒ne jest aby sprzedawcy zwracali uwag na umieszczon w dokumencie to髒samoci jego dat urodzenia. Kampania ma tak髒e zwr籀ci uwag na istotne znaczenie, jakie ma w przeciwdziaaniu sprzeda髒y alkoholu niepenoletnim waciwa postawa i reakcja dorosych wiadk籀w zdarzenia.
|
|
|
[13/106] "Pozory myl, dow籀d nie" |
|
|