:: [13/106] "Pozory mylą, dowód nie"
Artyku³ dodany przez: Redakcja (2010-09-14 16:10:53)

Rozpoczęła siÄ™ II edycja Ogólnopolskiej Kampanii Edukacyjnej pod nazwÄ… „ Pozory mylÄ…, dowód nie”, nad którÄ… honorowy patronat objÄ…Å‚ Komendant Główny Policji. Policjanci odwiedzÄ… wszystkie sklepy i palcówki gastronomiczne, w których sprzedawany jest alkohol, na terenie powiatu bieszczadzkiego edukujÄ…c sprzedawców i zostawiajÄ…c stosowne ulotki i plakaty. Organizatorem kampanii jest ZwiÄ…zek Pracodawców PrzemysÅ‚u Piwowarskiego” Browary Polskie oraz Komenda Główna Policji. Kampania potrwa do grudnia br. Jej celem jest edukacja sprzedawców napojów alkoholowych w zakresie zwracania uwagi na to, że dorosÅ‚y wyglÄ…d klienta niekoniecznie oznacza, ze jest on peÅ‚noletni. Istotnym przekazem jest ponadto fakt, ze dowody osobiste sÄ… również wydawane osobom, które nie ukoÅ„czyÅ‚y 18 lat. StÄ…d przy zakupie alkoholu przez mÅ‚odego czÅ‚owieka ważne jest aby sprzedawcy zwracali uwagÄ™ na umieszczonÄ… w dokumencie tożsamoÅ›ci jego datÄ™ urodzenia. Kampania ma także zwrócić uwagÄ™ na istotne znaczenie, jakie ma w przeciwdziaÅ‚aniu sprzedaży alkoholu niepeÅ‚noletnim wÅ‚aÅ›ciwa postawa i reakcja dorosÅ‚ych Å›wiadków zdarzenia.


adres tego artyku³u: http://www.naszepo³oniny.pl/articles.php?id=1086